Florence & The Machine - Spectrum/Say My Name 2012


Florence and The Machine - Spectrum/Say My Name (2012)
(as of 01 Sep 2012): UK#1, IRL#1, POL#1, NZ#2, BE#2, AUS#4, ISR#4, US#4, DK#35, HUN#39, DE#54, SWE#55, NL#87


Lyrics:

When we first came here
We were cold and we were clear
With no colors on our skin
We were light and paper-thin
And when we first came here
We were cold and we were clear
With no colors on our skin
Til you let the spectrum in

Say my name,
And every color illuminates,
We are shining,
And we’ll never be afraid again.

Say my name!
As every color illuminates!
We are shining!
And we’ll never be afraid again!
Say my name!
As every color illuminates!
We are shining!
And we’ll never be afraid again!

And when we come for you,
We’ll be dressed up all in blue,
With the ocean in our arms,
Kissing eyes and kissing palms.
And when it’s time to pray,
We’ll be dressed up all in grey,
With metal on our tongues,
And silver in our lungs.

Say my name,
And every color illuminates,
We are shining,
And we’ll never be afraid again.

Say my name!
As every color illuminates!
We are shining!
And we’ll never be afraid again!
Say my name!
As every colour illuminates!
We are shining!
And we’ll never be afraid again!

And when we come back we’ll be dressed in black!
And you’ll scream our names aloud!
And we won’t eat and we won’t sleep!
We’ll drag bodies from their graves!
So say my name,
And every color illuminates,
And we are shining,
And we’ll never be afraid again,
Say my name,
As every color illuminates.

Say my name!
As every color illuminates!
We are shining!
And we’ll never be afraid again!
Say my name!
As every color illuminates!
We are shining!
And we’ll never be afraid again!

Say my name!
We are shining!
Say my name!
Say my name!
And we’ll never be afraid again!


No comments:

Post a Comment